27 lipca 2015

Schwytać czas...


Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Nim zdążę się obejrzeć już mija kolejny tydzień. Chciałabym móc potrafić zatrzymać czas i włączyć go dopiero w odpowiednim momencie. Chciałabym, aby było tak jak teraz. Zero zmartwień, nerwów i smutków. Chociaż powiem Wam, że nawet podczas wakacji odczuwam mały stres. Każdego wieczoru zastanawiam się czy wystarczająco wykorzystałam dany mi dzień. Co jeszcze muszę zrobić? Czy zdążę wszystko zrealizować przed rozpoczęciem roku szkolnego? Niektórym może wydawać się to trochę dziwne, bo po co wyprzedzać czas, skoro można żyć chwilą, tym co jest tu i teraz. No właśnie... Ja niestety jestem już taką osobą, która denerwuję się na zapas. Zawsze mam tyle rzeczy do zrobienia, że nigdy nie daję rady wszystkiego zrealizować. Chciałabym choć raz cały dzień nudzić się, ale tak naprawdę porządnie. Pamiętam, że ostatnim razem miałam tak chyba w podstawówce. Siedziałam na sofie i marudziłam mojej mamie pod uchem, że nie mam co robić. No cóż wraz z wiekiem dorastamy, przybywa nam sporo nowych obowiązków, zainteresowań, pragnień. Niewinne czasy dziesięciolatki się kończą, a jednocześnie rozpoczyna nowy etap, który zbliża nas do dorosłości oraz odpowiedzialności. 


Dziś nadszedł czas mojego wyjazdu do Chorwacji. Post pewnie opublikuję dopiero następnego dnia, jak już dotrę na miejsce, ponieważ bardzo wolno chodzi mi internet w domu. Sama nie wiem dlaczego, może jest to spowodowane nocnymi zawieruchami? Mam tylko nadzieję, że tam gdzie jadę nie będzie żadnych problemów z Wi-Fi i będę mogła do Was pisać regularnie posty. Także, trzymajcie kciuki! Jeżeli ktoś chciałby być ze mną na bieżąco to zapraszam na mojego prywatnego snapa: paulikli oraz na blogowego: pohikablog. Póki co żegnam się z Wami i do zobaczenia wkrótce :*

11 komentarzy:

  1. Udanej wycieczki :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. Czas naprawdę szybko leci. Życzę Ci udanego wyjazdu, ja niestety wróciłam już z Chorwacji. Pozdrawiam i zapraszam :)

     Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego pobytu! Jakie nóżki!! wow,wow,wow!! Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/07/lipcowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak ten czas szybko leci, nie mogę uwierzyć że już prawie miesiąc minął wakacji ... :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World [kliknij] :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas strasznie szybko leci. Jeszcze niedawno było przecież zakończenie roku szkolnego... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w sumie nie chciałbym schwytać czasu, wszystko ma swój moment, który kiedyś przeminie, fajnie jest czasem popatrzeć na zdjęcia i wrócić choć na chwilę w dane miejsce, ale wszystko zdarza się tylko jeden raz i wszystko jest inne, wydaje mi się , że zatrzymując czas życie by nas znudziło i to bardzo, więc mijanie jest jedną z zalet życia, wiadomo, że jeśli przyjenna chwila minie to nam trochę szkoda, ale nie możemy stać w miejscy tylko musimy iść do przodu szkuać nowych chciwl i pięknych sytuacji dzięki którym poczujemy się radośni :)
    Pozdrawiam i zapraszam; polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio się czasem nudzę, a nigdy tak nie miałam
    to dziwne, bo wieczorem też przypominam sobie rzeczy które mam zrobić i planuję dzień na wypadek gdybym się miała nudzić i mam tak dużo pomysłów
    no dobra, przychodzi kolejny dzień i nie mam co robić i czytam rzeczy które miałam dziś zrobić i zawsze coś mi nie pasuje i odkładam to na potem... w końcu wychodzi, że cały dzień się nudzę XD
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też czas okropnie ucieka, nie nadążam za nim ;) Miłego wyjazdu, pozdrawiam serdecznie.

    Zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ... i nogi :)
    Pomyśleć ze już 1 miesiąc wakacji minął :(
    Jakby to był tydzień lub 2 : Po prostu MASAKRA :)
    Zapraszam & pozdrawiam cieplutko :)
    piekielneniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, miłej wycieczki :)

    Dreamerka Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na powrotny post .

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/07/75-im-back-wrociam.html

    OdpowiedzUsuń