23 lipca 2015

Wyjazdowe must have


Hey, hey!

Zawsze jadąc na dłuższy wyjazd zabieram ze sobą przedmioty bez, których nie wyobrażam sobie podróży. Nie chodzi mi oczywiste o ubrania, kosmetyki czy buty. Są to rzeczy, które towarzyszą mi tylko i wyłącznie podczas wyprawy. 

1. Czysty zeszyt i piórnik z przyborami - każdego roku towarzyszą mi podczas wycieczek. Nigdy nie wiadomo kiedy przyda się zwykła kartka papieru. Ja używam ich min. do bazgrolenia, gier oraz zapisywania wyników, pomysłów jak i inspiracji. 

2. Karty do gry - bez tego ani rusz. Kiedy tylko dopadnie mnie nuda sięgam po ten właśnie ratunek. Jest to bardzo fajny pomysł, na spędzenie czasu ze znajomymi oraz rodziną. Przy wyjazdach sprawdzają się w stu procentach.

3. Power bank - to cudo technologii odkryłam niedawno, ale jestem pewna, że ten malutki przedmiot będzie moim must have każdej wyprawy i nie tylko!

4. Czasopisma - najlepsze towarzyszki, kiedy tylko mam ochotę i chęć sięgam po nie i czytam. Do moich ulubionych zaliczam JOY oraz Avanteen. Polecam!

5. Słuchawki - do słuchania muzyki, filmików podczas podróży są idealne.

A jakie jest Wasze wyjazdowe must have?

20 komentarzy:

  1. Moje wyjazdowe must have wygląda podobnie, tylko ja bym dodała jeszcze książki :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :) WISH LISTA‎

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze biorę zeszyt, długopis, a jeszcze lepiej coś kolorowego

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gazeta, słuchawki tablet (głównie oglądamy filmy w podróży) MP4

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchawki i telefon do słuchania muzyki oraz książka do czytania na plaży :)

    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchawki i telefon, książki, zeszyt i długopis, czasem tablet :D
    Pozdrawiamy :*
    Nasz Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą, to również moje must have ;) Na jakiś wyjazdach uwielbiam grać w państwa - miasta, więc kartki to podstawa :) Prześliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  8. słuchawki najważniejsze, zawsze w czasie podróży są przy mnie i telefon :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze muszę mieć przy sobie telefon, słuchawki, książkę i aparat. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Telefon i słuchawki obowiązkowo. Czasami też książka :D
    Zapraszam do mnie www.chudszej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy się nie ruszam bez słuchawek :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze zabieram książkę :D Lubię poczytać w wolnym czasie :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabieram te same rzeczy, o których napisałaś, z tym, że wybieram gazetę Elle. Często biorę ze sobą jakąś książkę i obowiązkowo - poduszkę, bo chociaż nigdy nie wiem kiedy się przyda, zawsze się przydaje!

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim must have jest zdecydowanie poduszka :) uwielbiam spać
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne zdjęcia :3 + bardzo podoba mi się design :3 Pozdrawiam i zapraszam :) http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdzie nie ruszam się bez jakiegoś zeszytu czy notesiku, sądzę tak samo jak ty, że jest on bardzo przydatny, tak samo jak muzyka, bo nie ma nic przyjemniejszego niż długie spacery a w tle muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zawsze biorę ze sobą czysty zeszyt, długopis, książkę, słuchawki, aparat fotograficzny, żel antybakteryjny, wachlarz i okulary przeciwsłoneczne.
    Pozdrawiam <3
    Blogirl

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, ja zdecydowanie uwielbiam joy'a i zawsze mam go pod ręką. Co do zeszytu to baardzo często o nim zapominam!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń