4 sierpnia 2015

Bliżej końca


Mój wakacyjny pobyt powoli dobiega końca, pozostały mi zaledwie 3 dni. Wiem, że pewnie będę się powtarzać, ale ten czas niewyobrażalnie szybko mi zleciał. Pomyśleć sobie, że tyle miesięcy czekamy na wyjazd… który tak naprawdę mija nam w mgnieniu oka. Jednak wszystko musi mieć swój koniec, a wszystko co fajne niestety szybko się kończy. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. W końcu będę mogła bez problemu dodawać dla Was posty, bo obecnie z Wi-Fi tutaj jest naprawdę słabo. Praktycznie nie korzystam z Internetu, bo aby mieć do niego dostęp muszę zejść na sam dół budynku i siedzieć na schodach korytarza… Po powrocie przygotuję dla Was relację z mojego pobytu tzn. opiszę trochę wyspę, co warto zobaczyć, gdzie zjeść, na co zwrócić uwagę itd. Będzie to coś nowego na blogu, może nie dla wszystkich, ale część osób na pewno to zainteresuje.

17 komentarzy:

  1. Piękne miejsce :) Czekam na fotorelację :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia i stylizacja jak zawsze super.
    Właśnie czekam na informacje dotyczące
    wyspy,jej urokliwych miejsc,regionalnych potraw itp

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będziesz miała wiele przyjemnych wspomnień z tych wakacji ;-))
    Widoki są super!! Zapraszam na nowy post, moje podsumowanie lipca ♥
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale musisz mieć super wakacje!
    Śliczne spodenki! :)

    Zapraszam na bloga!
    ♥princess-aim.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tylko jedno- wow! Dziewczyno te zdjęcia są >>>>>>
    Widze też, że interesujesz się malarstwem, co jest dla mnie ogromnym plusem, więc jeśli mogę chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga, jest tylko i wyłącznie o sztuce
    http://zvzivart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! :))
    Zapraszam do siebie. ♥
    Może zaobserwujesz? ♥
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój pobyt się już niestety skończył! Właśnie wróciłam z Włoch i szczerze powiem, ze tęsknie :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na KONKURS

    http://angelikao-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze tak jest.Czeka się dlugo a pobyt szybo zlatuje :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale śliczne zdjęcia, z niecierpliwieniem czekam na fotorelację :)
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawda, że to, co dobre, szybko się kończy. Już nie mogę się doczekać tej fotorelacji!
    Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :) Ja swój ostatni wyjazd skończyłam 29 lipca i do końca wakacji będę odpoczywała w domu :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko co świetne kończy się zdecydowanie za szybko :) Dużo lepiej na wyjeździe korzystać z pogody i okolicy, niż cały czas być online :) Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń