25 sierpnia 2015

Bransoletka od SOUFEEL + WYNIKI KONKURSU


Jakiś czas temu dostałam ofertę współpracy od frimy SOUFEEL. Długo zwlekałam z ostateczną decyzją, ponieważ byłaby to moja pierwsza tego typu współpraca. W końcu doszłam do wniosku, że kiedyś musi nadejść ten pierwszy raz. Na paczkę czekałam ponad dwa tygodnie, trzeba przyznać, że trochę długo, ale zdecydowanie warto! Bransoletka, którą otrzymałam była prześliczna. Od samego początku można było zauważyć jak dobrze jest zapakowana oraz zabezpieczona. Każdy element posiadał swój własny plastikowy woreczek. Jednak nie ma się co dziwić, ponieważ produkt ten jest wykonany ze srebra. Można to zauważyć po wyglądzie jak i  samej wadze. Uważam, że bransoletka od SOUFEEL to doskonały pomysł na prezent. Jestem pewna, że każda kobieta, która będzie miała ją w swoim posiadaniu zakocha się w niej od pierwszego wejrzenia - tak jak stało się to w moim przypadku ;) Warto również wspomnieć, że firma oferuje bezpłatną wysyłkę na zamówienie ponad 50 dolarów!

Linki do charmsów

samochodzik + przyczepa (KLIK)
aparat fotograficzny (KLIK)
niebieski, szklany koralik (KLIK)
różowy koralik (KLIK)


PS. Wyniki konkursu znajdziecie tutaj (KLIK)

19 komentarzy:

  1. śliczna jest ta bransoletka <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko *.* Gratuluję współpracy :)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bransoletka :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo osób współpracuje z tą firmą, a bransoletka prześliczne ^^

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka rzeczywiście śliczna.Plusem jej jest/ tak sobie myslę/ również fakt,że
    można codziennie komponować jej inny wygląd poprzez wymianę zawieszek.
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się te zawieszki do bransoletki *.* Gratuluję współpracy :)
    Poklikasz u mnie w rzeczy od firmy Dresslink> Było by mi miło z tego powodu :)
    Zapraszam :)
    pokrzywaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ta bransoletka! :)
    Gratulacje dla dziewczyn!


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się bransoletki tej firmy! Twoja jest cudowna ;)

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletki od Soufeel są naprawdę śliczne, twoja bardzo mi się podoba - wybrałaś bardzo ładne charmsy.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bransoletka piękna! ostatnie zdjęcie wspaniałe, a te Twoje paznokcie????? miodzio!!! więcej chce oglądać !!!!

    OdpowiedzUsuń