27 sierpnia 2015

Relacja - Paris + Disneyland


Hejka Kochani! Kilka dni temu wróciłam z obozu organizowanego przez FUNCLUB. Był to mój pierwszy tego typu wyjazd, który na pewno długo pozostanie w mojej pamięci. Firma, którą wybrałam słynęła z bardzo dobrych opinii, jednak czy wszystko rzeczywiście było takie idealne jak w opisie oferty? Pojęcie względne. Nie będę tutaj wypisywać negatywów, bo nie o to chodzi, wręcz przeciwnie dziś skupię się na superlatywach, których doznałam podczas pobytu we Francji. 


Disneyland to miejsce, które każdy powinien odwiedzić, chociażby po to, aby poczuć się przez chwilę dzieckiem. Wszystkie zakamarki w tej cudownej krainie były dokładnie przemyślane. Począwszy od wprowadzającej alejki składającej się z restauracji, kawiarni oraz sklepów po obszary z bajkowymi karuzelami. Powiem Wam szczerze, że najbardziej urzekły mnie magiczne butiki oraz malutkie dziewczynki przebrane za księżniczki. To był przesłodki widok. Całą imprezę kończyła parada postaci Disneya. Osoby, które brały w niej udział zaimponowały mi swoim zaangażowaniem. Widać, że robiły to prosto z serca.


Następnego dnia wyruszyliśmy w stronę stolicy, którą miałam już okazję zwiedzić jako mała dziewczynka. Fajnie było zobaczyć wszystko jeszcze raz i powspominać "jak to było kiedyś". Mogłam porównać sobie ile rzeczy zmieniło się w przeciągu tych ostatnich 8 lat. Paryż z pewnością będzie jednym z piękniejszych miejsc jakie zwiedziłam w swoim życiu. Właściwie to nie wiem dlaczego tak mnie urzekło. Po prostu ma w sobie to coś, coś czego nie mają w sobie inne miasta. Harmonia, perfekcja, schludność to słowa, które według mnie charakteryzują to miejsce. Chciałabym w przyszłości spędzić tam więcej niż jeden dzień, na spokojnie poznać kulturę, odkryć nowe nieznane mi miejsca oraz potrawy. 


Dziś otrzymałam od firmy Soufeel kod rabatowy na wszystkie zamówienia. Po jego wpisaniu będziecie mogli zaoszczędzić na zakupach 5%!

KOD RABATOWY 5% : BLOG5

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę ! :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World ->zapraszam<-

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie okulary mam takie prawie same i śliczne zdjęcia
    Zapraszam na mój blog --> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać,że w bardzo krótki,zwięzły,rzeczowy,obrazowy
    sposób przybliżyłaś mi piękne miejsca,które myślę,że każda
    z nas chciałaby w realu zobaczyć.W dodatku zamieściłaś
    fajne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  4. Paryż to piękne miasto, byłam tam 3 lata temu ;-)
    Urzekła mnie wówczas katedra Noter Dame i te gargulce ! :D
    Zapraszam na nowy post, z relacją z Turcji ♥
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu! Mam nadzieję, ze kiedyś uda mi się pojechać do Paryża i Disneylandu :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Disneyland to wciąż niespełnione marzenie z dzieciństwa - aż ci zazdroszczę tego wyjazdu. W Paryżu też nigdy nie byłam, ale odwiedzenie tego miasta jest już znacznie bliżej mnie. Na zdjęciach wygląda pięknie!

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia <3 Zazdroszczę wizyty w Disneylandzie :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia, zazdroszczę Ci wyjazdu do Francji :/
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia <3 Ja też byłam w Paryżu było super <3 Ale w Disnaylandzie nie byłam :(
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i zdjęcia! Musiałaś się tam przeee świetnie bawić *-*
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna relacja:) niedługo się tam wybieram, więc chętnie przeczytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe fotki, rewelacyjna Ty, wspaniałe wakacje!!!

    OdpowiedzUsuń