10 sierpnia 2015

Relacja z Chorwacji


Wieczorem w niedzielę wyruszyliśmy w stronę Chorwacji, aby dotrzeć na miejsce następnego dnia. Nad ranem czekaliśmy już na prom, którym mieliśmy przedostać się na wyspę Rab. Cały transport przebiegł bardzo sprawnie. Nie musieliśmy długo czekać, a sam przewóz trwał zaledwie 10 minut. Szybko dotarliśmy do Mundanije – miejscowości w której mieszkaliśmy. Sama wyspa jest dość pagórkowata, pokryta dębami oraz różnorodnymi ziołami. Rozmaryn, lawenda, magi tego typu rośliny bez problemu można spotkać idąc na plażę! Z racji, że wydzielają bardzo intensywny zapach wszędzie panuje wyjątkowo zdrowe powietrze. Oprócz tego wybrzeże posiada mnóstwo zatok. Bez problemu można znaleźć swój własny zakątek do relaksu. Gdybym miała polecać plażę, która najbardziej przypadła mi do gustu z pewnością byłaby to Pudarica. Jest to dobre miejsce do pływania jak i odpoczynku. Jedynym minusem towarzyszącym nam co kilka metrów były pary stawiające na naturalność – zapewne wiecie o co mi chodzi ;)  


Pierwszego dnia pobytu udało nam się załapać na ostatni dzień letniego festiwalu  Rabska Fjera, o którym wspomniałam już w wcześniejszym poście. Warto jadąc na wyspę Rab zagospodarować sobie tak czas, aby mieć okazję uczestniczenia w tym święcie (25.07-27.07). Nie mogę również zapomnieć o starym mieście, które zdecydowanie jest godne obejrzenia. Jego urokliwe uliczki i zakamarki są przepiękne, wręcz idealne na zdjęcia. Mogę śmiało nazwać to miejsce sercem wyspy, gdyż właśnie tam wszystko się dzieje oraz jest największy wybór restauracji, kawiarni oraz sklepów. Jeżeli chodzi o smakołyki to szczególnie polecam kręcone lody jogurtowe, napoje z cedevity oraz kremy do smarowania kanapek z firmy linolada.

11 komentarzy:

  1. Również byłam w Chorwacji :) Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki bardzo urokliwe,aż się pragnie tam pojechać.
    Twoja stylizacja przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, takie piękne widoki. Niby ostatnio marzy mi się Grecja, ale Chorwacja chyba na drugim miejscu :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądałaś! ;*
    Super zdjęcia!


    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam w Chorwacji 4 lata temu i bardzo miło wspominam. tak mi się ostatnio zatęskniło, ze powiedziałam sobie że w przyszłe wakacje musze tam znowu pojechać :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie byłam w Chorwacji. Chciałabym kiedyś odwiedzić ten kraj. :)
    + śliczne zdjęcia. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak blog mój Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do moich obserwujących. ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, świetna jakość. Ja w tym roku też byłam w Chorwacji. Cedevita, mmmmniammm... xD
    Pozdrawiam
    blogirl-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia :3 Mój wujek również był w Chorwacji, na zdjęciach wygląda Cudownie a co dopiero na żywo ?

    nicol-nicolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Kochana. :)
    Zgłosiłaś się na naszym blogu (FAMFY) aby zostać ambasadorką. Na razie potrzebujemy tylko jednej osoby, a zgłosiło się wiele kandydatek, dlatego zrobiłyśmy mini konkurs. Jeżeli nadal chcesz zostać ambasadorką to weź udział w konkursie! :)
    - http://famfy.blogspot.co.uk/2015/08/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie! (:
    Bardzo proszę o klikanie w baner dressgal, odwdzięczam się! (:
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń