30 sierpnia 2015

Relacja z Hiszpanii


Do mojej ukochanej Hiszpanii powróciłam po 4 latach przerwy. Ponowne odwiedzenie tego kraju było spełnieniem moich najskrytszych marzeń. Nie sądziłam, że w tak krótkim czasie znowu pojawię się w tym cudownym miejscu. Podczas pobytu udało mi się zwiedzić bardzo dokładnie Lloret de Mar. Każdego dnia odkrywałam nowe uliczki, zakamarki. Odnajdywałam stare zakątki, które jeszcze pamiętałam z poprzedniego wyjazdu. Miejscowość ta od zawsze mnie hipnotyzowała. Nie wiem dlaczego, ale cały czas chcę do niej wracać. Może ten klimat tak mnie przyciąga oraz te wiecznie tętniące życiem miasto, mnóstwo atrakcji! To jest to co kocham. Najbardziej wyczekiwaną wycieczką była słynna Barcelona. Jestem zachwycona jej niesamowitą architekturą. Główną zasługą wielu zabytków takich jak Sagrada Familia, Casa mila, Park Guell jest sam Antoni Gaudi, którego dzieła nie raz przerabialiśmy na lekcjach sztuki czy plastyki. Oprócz tego miałam okazję drugi raz zwiedzić Camp Nou - stadion piłkarski klubu FB Barcelona. Niezapomniane przeżycia. Dopełnieniem całego wyjazdu była dyskoteka klubie Tropics. Była to najlepsza impreza na jakiej byłam. Jeżeli tylko będziecie mieć okazję koniecznie musicie wziąć w niej udział. Podsumowując, mogę śmiało powiedzieć, że cały obóz był naprawdę fajny. W mojej głowie na długo pozostaną niesamowite wspomnienia oraz przygody.


Plaża w Lloret de Mar


Sagrada Familia w Barcelonie


Casa mila w Barcelonie


Stadion FC Barcelona


Panorama na Barcelonę

10 komentarzy:

  1. Fajnie, że znowu udało ci się zwiedzić Hiszpanię :) Świetne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wyglądałaś! :)
    Piękne zdjęcia!



    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, a widoki wow :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoki jak i zabytki/szczególnie bazylika Sagrada Familia
    bardzo tajemnicza/ prześliczne.
    Twoje zaś zdjęcia cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę :)
    widoki są śliczne
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  6. mega chciałabym pojechać do Hiszpanii :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecie 2,3,4 prześliczne Jesteś super modelką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko pozazdrościć Twoich wspaniałych wakacji!!! ślicznie wyglądasz!!! Włoszka w Hiszpanii.

    OdpowiedzUsuń