20 sierpnia 2015

To musisz zobaczyć!

Hello!

Dziś przychodzę do Was z filmowymi propozycjami w sam raz na wakacje. W ciągu roku szkolnego nie miałam czasu na oglądanie filmów, jednak obiecałam sobie, że nadrobię to wszystko w lipcu oraz sierpniu i tak też zrobiłam. Każda produkcja, którą zobaczycie poniżej jest godna polecenia. Także zachęcam wszystkich do oglądnięcia!

Tutaj obejrzysz filmy:



1. Najdłuższa podróż (2015)

  

Moja ocena

10/10

Opis filmu 

Cudowny! Jeden z piękniejszych, jaki widziałam. Opowieść o miłości, przeznaczeniu, zrealizowanych i niespełnionych marzeniach, śmierci i tajemnicach, złożona z dwóch wątków, które splatają się w nieoczekiwanym momencie. W pierwszym z nich oglądamy starszego pana, który po wypadku samochodowym zostaje uwięziony we wraku i w oczekiwaniu na pomoc wspomina całe swoje dotychczasowe życie, wypełnione miłością do nieżyjącej już żony. Drugi z wątków to opowieść o studentce historii sztuki, zakochanej w młodym kowboju z rodeo, który musi wrócić na arenę po ciężkim wypadku, by ratować rodzinne ranczo.

2. Wiek Adaline (2015)


Moja ocena

9/10

Opis filmu

Równie dobry film, niezwykle wciągający. Polecam! Urodzona na początku XX wieku piękna Adaline jako dwudziestolatka ulega wypadkowi, na skutek którego przestaje się starzeć. To co wydaje się spełnieniem marzeń o nieśmiertelności, z czasem przynosi dramatyczne konsekwencje. Adaline musi się ukrywać przed władzami, które chcą poddać ją eksperymentom. Wciąż podróżując, zmieniając tożsamość traci kontakt z najbliższymi, którzy starzeją się na jej oczach. Ta pełna przygód i dramatycznych wydarzeń podróż przez życie Adaline trwa przez cały niemal XX wiek. To życie jest fantastycznie wręcz interesujące, kolorowe, niezwykłe ale także bardzo samotne. W końcu Adaline znajduje miłość, dla której warto wyrzec się nawet nieśmiertelności. Ale czy to możliwe?

3. Miłość bez końca (2014)


Moja ocena

8/10

Opis filmu

Bardzo dobry film o ciekawej fabule. Jade i David zakochują się w sobie podczas niezapomnianego lata. Ich uczucie natrafia na wiele problemów, w tym opór ze strony ojca dziewczyny.  

4. 3096 dni (2013)


Moja ocena

9/10

Opis filmu

Produkcja świetna, jednak dla osób o silnych nerwach. Wiedeń, marzec 1998. Dziesięcioletnia Natascha idzie do szkoły. W pewnym momencie tuż koło niej zatrzymuje się biały samochód. Kierowca, bezrobotny inżynier Wolfgang Priklopil, wciąga ją do środka i wywozi na obrzeża miasta, do swojego domu. Nie chce okupu – chce, aby dziewczynka stała się jego wyłączną własnością na zawsze. Pod garażem jest już przygotowana piwnica o wymiarach 2 na 3 metry. W tym pomieszczeniu Natascha spędzi kolejne 8 lat swojego życia.

5. Zbuntowana (2015)


Moja ocena

10/10

Opis filmu

Druga część równie dobra jak pierwsza. Cały czas trzyma widza w napięciu. Już się nie umiem doczekać kolejnej odsłony. Nastoletnia Beatrice Prior w imię miłości porzuciła uporządkowany świat i teraz, naznaczona piętnem Niezgodnej, musi zmagać się z konsekwencjami swojej decyzji. Podjęta przez nią walka może mieć wpływ nie tylko na jej osobistą przyszłość, ale także wstrząsnąć posadami otaczającego świata. O ile oczywiście  uda jej się udźwignąć spoczywające na niej brzemię, by w ogarniętym wojną domową świecie zdać niespodziewany i trudny egzamin dojrzałości. A jednocześnie nie utracić tego, na czym zależy jej najbardziej.

5 komentarzy:

  1. Oglądałam tylko Wiek Adaline, a pozostałe na pewno obejrzę :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego z tych filmów jeszcze nie znałam, dzięki, że podałaś strony, na których mogę je znaleźć :)
    zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się jakoś ''Zbuntowana'' nie podobała. Czytam teraz książkę i jest o wiele lepsza od filmu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście 'Najdłuższa podróż" to bardzo fajny,nastrojowy film .
    Zamierzam jeszcze raz go obejrzeć.Dzięki za następne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się składa, że wpadłam na Twój post. Od dłuższego czasu szukam jakiś ciekawych filmów, może dziś wieczorem obejrzę Wiek Adaline - najbardziej mnie zaintrygowała.
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń