1 września 2015

Nowy start + Avanteen


Rozpoczął się nowy rok szkolny. Wcale z tego powodu się nie cieszę, zwłaszcza, że od samego początku jest dla mnie przykry. W moim liceum nastąpiły ogromne zmiany, o których wcześniej nie miałam zielonego pojęcia. Teraz wszystko obróciło się o 360 stopni, na co niestety nie mam wpływu. Mam jednak cichą nadzieję, że jakoś to się jeszcze ułoży i będzie dobrze. Oprócz tych nieprzyjemnych rzeczy dziś spotkała mnie jedna bardzo miła niespodzianka. Moja stylizacja wraz z namiarami na bloga, została opublikowana w magazynie Avanteen w rubryce Street Style! Strasznie się cieszę z tego powodu. Nigdy nie przypuszczałabym, że kiedykolwiek pojawię się w takim miejscu. Do teraz nie potrafię uwierzyć... Pamiętajcie, żeby zawsze mocno wierzyć w siebie oraz w swoje marzenia. Nie rezygnujcie z nich tylko podążajcie w kierunku ich spełnienia! 


Jak Wam minęło rozpoczęcie nowego roku szkolnego? 

17 komentarzy:

  1. Ale pięknie napisałaś tego posta.Tak trzymaj.
    Gratulacje w związku z publikacją w Avanteen

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno się ułoży ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. WOw, gratuluje kochana! to spory sukces :-) i powodzenia, Buziaki :-**

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Dzisiaj właśnie kupiłam tą gazetę :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozpoczęcie jak i pierwszy dzień naprawdę świetnie mi minęły, świetne zdjęcia :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny outfit! Na pewno w szkole wszystko będzie dobrze! Gratuluję pojawienia się w gazecie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam avanteen, ale tego numeru jeszcze nie mam! Za niedługo na pewno go kupię! :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja.Pięknie,że spotkał Cie taki sukces
    i jesteś w Avanteen.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pojawienia się w Avanteen! :) jestem pewna, że w szkole wszystko się ułoży ;)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, spódniczka ma śliczny kolor :) Gratuluję sukcesu, oby tak dalej :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z Twojego sukcesu!!! podążaj za swoimi marzeniami i nigdy nie poddawaj się!!!! śliczny outfit!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję sukcesu, to dzięki "Avanteen" znalazłam Twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję sukcesu, to dzięki "Avanteen" znalazłam Twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń