15 listopada 2015

Ryż na mleczku kokosowym


Witajcie Kochani!

Dawno na blogu nie było kulinarnego postu, dlatego dziś przychodzę do Was z przepisem na śniadanie/kolację/deser. Znalazłam go na blogu Olgi, na który serdecznie wszystkich zapraszam. Znajdziecie tam masę inspiracji i ciekawych pomysłów na słodkie przysmaki i nie tylko! 
Bardzo lubię urozmaicać sobie to co jem. Nie przepadam za monotonią. W związku z tym często przeszukuję internet w celu znalezienia jakiś nowości. Sama również lubię odkrywać nowe smaki i łączyć je z innymi. Niekiedy udaje mi się stworzyć coś naprawdę fajnego. Można powiedzieć, że jest to takie moje małe hobby. Jak tylko znalazłam ten przepis od razu wiedziałam, że będzie on musiał pojawić się tutaj na blogu. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu tak jak mi i może sami go wypróbujecie? Czekam na Wasze efekty, które możecie przesyłać mi na e-mail ;) Nie przedłużając zapraszam do zapoznania się z przepisem!


Składniki na jedną porcję

- 75 ml mleczka kokosowego
-  1/2 woreczka ryżu jaśminowego
- 1 łyżeczka cukru
- owoce
- jagoda goji

Sposób przygotowania

Na początku płuczemy woreczek z ryżem. Wkładamy do garnka z gorącą wodą i gotujemy. Kiedy nasz ryż będzie już prawie gotowy wyciągamy go i 1/2 woreczka przekładamy do osobnego naczynia. Następnie wlewamy 75 ml mleczka kokosowego i gotujemy dalej. Ryż będzie coraz bardziej gęstnieć, więc musimy mieszać. Dodajemy cukier. Wszystko mieszamy i gotujemy przez dłuższą chwile aż ładnie nam zgęstnieje. W razie czego gdyby było zbyt za gęste możemy dolać trochę wody, jednak tak aby nie przesadzić. Gotowy ryż nakładamy do miseczek, posypujemy świeżymi owocami i jagodami goji. 

7 komentarzy:

  1. wygląda pysznie <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam i masz rację że pyszne. Pysznie smakuje i pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis! :)

    Zapraszam na bloga 2 przyjaciółek, których pasją jest gotowanie i nie tylko
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam i masz rację że pyszne. Pysznie smakuje i pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń