3 kwietnia 2016

WIĄZANE BUTY?


Wiązane buty stały się hitem już pod koniec sezonu zimowego. Jednak od kilku miesięcy można je było znaleźć w stylizacjach zagranicznych miłośniczek mody i polskich blogerek. Kto by pomyślał, że obuwie takie jak balerinki czy szpilki w połączeniu z sznurkami dadzą dość ciekawy efekt? Zabawne, ale kiedyś taki model zupełnie mi nie odpowiadał. Bałabym się wyjść na ulicę nie myśląc o tym co powiedzą inni i jaka będzie ich reakcja. Obecnie sama posiadam takie cudeńka i tylko wyczekuję odpowiedniej pogody. Fajne jest w nich to, że balansują na granicy sandałów i półbutów dlatego świetnie pasują do letnich stylizacji, jak i na wczesne, nieco chłodniejsze, wiosenne i jesienne dni. Co tu duzo mówić? Uważam, że będzie to must have każdej kobiety w sezonie WIOSNA-LATO! Poniżej wrzucam kilka propozycji i inspiracji.

PROPOZYCJE


DEEZEE - 69,00 PLN


CZASNABUTY.PL - 59,90 PLN


BONPRIX - 54,99 PLN


ZARA - 239,99 PLN


MONASHE.PL - 99,00 PLN

INSPIRACJE

4 komentarze:

  1. Super, że podałaś w jakich sklepach można je dostać! Też jakiś czas temu mi się spodobały, więc znając życie się skuszę :)
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że są ciekawe. Ale mimo tego nie jestem do nich przekonana. Gdyż słyszałam, że takie buty u niskich dziewczyn mogą 'skracać' nogę. A ja jestem niską osobą.
    Bardzo fajnie napisałaś tego posta. Widać że gonisz za trendami, będę wpadała tu częściej, bo jest ciekawie.

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się ale uważam ,że na mojej nodzę żle by wyglądały hehe Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają ciekawie, chociaż mnie jeszcze nie do końca przekonują
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń