27 stycznia 2017

NOWY START!


Od ostatniego wpisu minęło ponad pół roku. Zawiesiłam bloga z myślą, że to już będzie koniec mojej przygody. Najwyraźniej straciłam wiarę w to co robiłam. Nie miałam zamiaru tutaj wracać. Jednak stało się inaczej. Zaczęło mi brakować pisania postów, dodawania zdjęć. Po prostu tworzenia tego wszystkiego.  Jak widać chyba nie da się tak łatwo skończyć z czymś co tworzyło się przez tyle lat. Długo zastanawiałam się czy powrócić. Radziłam się kilku osób, aby podjąć dobrą decyzję. Nie chciałabym, aby mój blog działał na zasadzie "pojawiam się i znikam" ;) Nie o to tutaj chodzi, jak już wrócić to na całego - na stałe. Mam nadzieję, że tym razem tak łatwo nie odpuszczę. Cieszę się, że w końcu do tego dojrzałam. Co prawda trochę czasu mi to zajęło, ale widocznie taka przerwa była mi potrzebna. Teraz wracam w podwojoną energią i masą nowych pomysłów. Zobaczymy co z tego wyniknie. Póki co zostawiam Was ze zdjęciami i zapraszam na nowe posty, które pojawią się już niebawem!

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że jesteś! nigdy nie należy się poddawać i powinnaś o tym wiedzieć do końca swoich dni!!! POWODZENIA życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy ponownie:) Życzę Ci abyś wytrwała w blogowaniu jak najdłużej :D
    Świetne stylizacja,jesteś bardzo fotogeniczna :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń